Rangemedlem – 995kr

Nytt medlemskap som ger dig 300kr i värda att ta ut bollar på rangen samt en runda på valfri bana på lysegården. Även aktivt medlemskap i Lysegårdens GK och Svenska Golfförbundet så det går bra att spela greenfee på alla banor och tävla. Nytt medlemskap för 2024.

Spelrättighet: En runda på valfri bana på Lysegården, efter det normal greenfee.

Spontantider: Silver och Guldmedlemmar har möjlighet att boka spontantider 24h i förväg och Diamantmedlemmar har 48h i förväg. Övriga medlemmar och gäster kan inte boka dessa tider. Vi har planerat att starta med 2-3 tider på primetime och 1-2 tider på vardagsförmiddagar samt 1 tid på vardagseftermiddag.

Gästrabatt: I detta medlemskap ingår det ingen gästrabatt utan dina greenfeegäster betalar rådande greenfee.

Drivingrange: I medlemskapet ingår ett värde på 300kr att ta ut rangebollar för. Och som medlem på Lysegårdens GK har du möjlighet att ladda på ditt rangekonto med extra bonus jämfört med icke medlemmar.

Golfbil: Du har ingen rabatt på golfbil.

Bästkortet: Du har inte möjlighet att köpa till bästkortet, utan det är endast Diamant och Guldmedlemmar som kan köpa till detta.

Skidspår: Du har inte fri tillgång till våra skidspår som vi gör när det har kommit tillräckligt med snö, utan behöver betala en spåravgift.