Greenfeesamarbeten

GOLFAMORE

Ger dig spel till halv greenfee på 1300 golfbanor.
Efter bara 2-3 rundor sparar du pengar på att golfa med Golfamore.
Du kan beställa Golfamore-kortet direkt här på hemsidan eller köpa det på plats i kansliet.<

BÄSTKORTET

Ett samarbete mellan Lysegårdens GK, Lyckorna GK, Stenungsunds GK ,Gullbring Golf & Country Club och Tjörns GK.
Kortet kostar 2 300 kr och kan köpas av dig som är Diamant eller Guldmedlem (Ej kampanj). I kortet ingår sex rundor på respektive bana. Gäller ej helger eller röda dagar mellan kl. 8-12.

Juniorer med max hcp 36,0 i Bästkortklubbarna har två fria spel per klubb, men måste alltid ta kontakt med klubben innan och få ett godkännande. Juniorer behöver inte köpa kortet.

Dessutom erbjuder klubbarna i Bästkortsammarbetet samtliga medlemmar med fullt medlemskap att deltaga på två utvalda tävlingar per år per klubb utan att betala Greenfee. Anmälningsavgift betalas som vanligt.

Vid tävling utgår tävlingsavgift.
För köp eller ytterligare information. Kontakta kansliet.

ÖVRIGA SAMARBETEN

Mer information snart.