GOLFBIL

Golfbil eller golfvagn?

Vi har fem stycken golfbilar ifrån Club Car för uthyrning.
För att hyra golfbil så krävs det att du har körkort.

Pris:
Utan läkarintyg:  420:-   Klippkort 10 ggr:  3400:-
Med läkarintyg:  320:-   Klippkort 10 ggr:  2400:-

(Vissa medlemskap har ytterligare rabatt på golfbilshyra, se ditt medlemskap)

För att boka så kontakta kansliet eller boka samtidigt i Min Golf.
Mail: info@lysegardensgk.se
Det går även bra att boka en golfbil direkt på din bokning via Min Golf.
Via hemsidan mingolf.golf.se när du är inne och ska boka (eller redigerar tiden) och kan lägga till mer spelare finns ett alternativ för tillval där du väljer Golfbil och får fram en ny valmöjlighet där du kan välja mellan lediga golfbilar, och sedan vem som är inlagd i bokningen som ska hyra den.
Via appen ”Min Golf Bokning” i mobilen när du är inne på en tid och kan lägga till mer spelare. Där trycker du på spelaren som ska ha en golfbil så ser du vilka bilar som är lediga, väljer den du vill ha och bekräftar.

Nyhet för 2024! Elvagn till uthyrning.
Vi har köpt in 2st elvagnar för uthyrning som du kan hyra via kansliet, men för tillfället går det bara att hyra eller lämna tillbaka när kansliet är öppet.

Vi har också golfvagnar till uthyrning.
Kostnad för golfvagn: 50kr

För tillfället har vi väldigt begränsat utbud av hyrvagnar då folk inte lämnar tillbaka hyrhandtagen efter avklarad runda utan behåller dessa själva för att alltid ha tillgång till ”gratis” vagn.