Diamantmedlem – 9600kr

Vårt finaste medlemskap. Diamant finns för den som golfar riktigt mycket och som tycker att det är viktigt med att slå mycket på rangen. Fria bollar på rangen för dig ingår i medlemskapet. Du har även en stor gäst rabatt på 40% som gäller för alla dina gäster i bollen.

Spelrättighet: Du har fritt spel på båda banorna, och fritt med bokningar förutom under Prime time tider (helgdagar 9-12) där du kan max ha 5st samtida bokningar och boka tiderna max 4 veckor i förväg.

Spontantider: Diamantmedlemmar har möjlighet att boka spontantider 48h i förväg, Guld och Silver medlemmar har 24h i förväg. Övriga medlemmar och gäster kan inte boka dessa tider. Vi har planerat att starta med 2-3 tider på primetime och 1-2 tider på vardagsförmiddagar samt 1 tid på vardagseftermiddag.

Gästrabatt: Dina greenfeegäster i din boll har 40% i rabatt på rådande greenfee när du bokar (du +3 gäster max).

Drivingrange: Du har fritt med bollar på rangen för dig personligen med begränsningen att du max kan ta ut 50 bollar per 15 minuter.

Golfbil: Vid bokning har du 40% rabatt på medlemmars pris på golfbilar.

Bästkortet 2023: Du har möjlighet att köpa till bästkortet i medlemskapet för 2 200:-, 6 spel på varje bana (Gullbringa GCC, Stenungsunds GK, Tjörns GK och Lyckorna GK) för totalt 24 möjliga rundor, gäller ej helgdagar mellan 8 och 12.

Skidspår: Du har fri tillgång till våra skidspår vi gör när det har kommit tillräckligt med snö.

Innesvingen: Du som diamant eller premiummedlem har 10% rabatt på allt du handlar hos Innesvingen, antingen i shoppen på Lysegården, deras butik i Rollsbo-Kungälv eller butiken i Mölndal.

Studerande: Personer som kan uppvisa att de studerar får 2000kr rabatt på detta medlemskap. Betalning behöver dock då ske genom kassan eller via utskickad faktura efter att det blivit godkänt.

Nya golfare: Personer som är nya golfare och tagit eller håller på att ta grönt kort via Lysegårdens GK via någon av våra pros eller på HGC får 2000kr rabatt på detta medlemskapet första året. Betalning behöver dock då ske genom kassan eller via utskickad faktura efter att det blivit godkänt.