Niohålsmedlem – 5000kr

Detta medlemskap gäller obegränsat spel på 9 hålsbanan under alla dagar i veckan. I samband med tecknandet har du möjlighet att lägga till ett bollpaket. Du får 700kr i värde för 300 kr.

Spelrättighet: Du har fritt spel på 9-hålsbanan alla dagar i veckan. Vill du spela på 18-hålsbanan har du 25% rabatt på rådande greenfee.

Spontantider: Silver och Guldmedlemmar har möjlighet att boka spontantider 24h i förväg och Diamantmedlemmar har 48h i förväg. Övriga medlemmar och gäster kan inte boka dessa tider. Vi har planerat att starta med 2-3 tider på primetime och 1-2 tider på vardagsförmiddagar samt 1 tid på vardagseftermiddag. Spontantider finns bara på 18-hålsbanan för tillfället.

Gästrabatt: Dina greenfeegäster i din boll har 25% i rabatt på rådande greenfee när du bokar (du +3 gäster max). Rabatten gäller endast på 9-hålsbanan.

Drivingrange: I medlemskapet ingår det inga rangebollar, men du kan välja att lägga till vid tecknande av medlemskapet ett bollpaket för 300kr och du får 700kr i värde att ta ut på rangen. Som medlem på Lysegårdens GK har du även möjlighet att förutom bollpaketet ladda på ditt rangekonto med extra bonus, dock inte lika förmånligt som bollpaketet. OBS bollpaket behöver väljas när du tecknar/byter till Niohålsmedlemskapet och max 1st per år och medlem.

Golfbil: Vid bokning har du 25% rabatt på medlemmars pris på golfbilar.

Bästkortet: Du har inte möjlighet att köpa till bästkortet, utan det är endast Diamant och Guldmedlemmar som kan köpa till detta.

Skidspår: Du har inte fri tillgång till våra skidspår som vi gör när det har kommit tillräckligt med snö, utan behöver betala en spåravgift.

Studerande: Personer som kan uppvisa att de studerar får 1500kr rabatt på detta medlemskap. Betalning behöver dock då ske genom kassan eller via utskickad faktura efter att det blivit godkänt.

Nya golfare: Personer som är nya golfare och tagit eller håller på att ta grönt kort via Lysegårdens GK via någon av våra pros eller på HGC får 1500kr rabatt på detta medlemskapet första året. Betalning behöver dock då ske genom kassan eller via utskickad faktura efter att det blivit godkänt.