När man börjar som golfare och/eller kommer som ny till klubben finns det flera olika förmånliga introduktionserbjudanden som oftast räcker första året.

Aktuella erbjudanden:
3 månader fritt spel på 9-hålsbanan: 500kr
Ger dig fritt spel på 9-hålsbanan under 3 månader men inget medlemskap i Lysegårdens GK eller i SGF vilket krävs för att ändra ditt handicap. Går endast att teckna 1 gång per person och gått kurs på Lysegården i år eller efter 1 augusti förra året.
För att köpa detta kontakta kansliet.

Vi erbjuder också rabatt på medlemsavgiften på Silver eller 9-hålsmedlemskap. Gäller endast första året och bara för personer som gått kurs i år eller efter 1 augusti förra året.
För silvermedlemskapet så erbjuds 2000kr i rabatt och för 9-hålsmedlemskapet erbjuds 1500kr i rabatt.

Om du vill läsa om vilka medlemskap vi erbjuder eller ansöka kan du använda länken nedan. Det behövs ett medlemskap i en golfklubb för att ändra ditt handicap (HCP) och för att komma ut och spela på vår 18-hålsbana samt de flesta andra golfklubbar. Har du inget aktivt medlemskap i en golfklubb kommer du endast ut på Pay&Play banor (där vår 9-hålsbana är en).

Klicka  på  denna  länk ”Bli medlem” och  gör  din  ansökan.