Träning med Balance Golf

Balance Golf träning på Chalmers Golfklubb

Varmt välkommen torsdag 4/6 till Chalmers Golfkubb för det tredje av tre träningsevent med alla våra Balance Golf Centers i Göteborg. Vi har haft två härliga tillfällen under maj månad på Sankt Jörgen Park och Lysegårdens Golfklubb.

När: Torsdagen 4/6
Tid: kl 10-12
Var: Chalmers Golfklubb och vi samlas vid Driving rangen utanför studion

Tema för dagen: ”Hur ska du TRÄNA för att bli bättre RUNT och PÅ GREEN”

En förmiddag fylld med inspiration, träning och nätverkande. Vi avslutar passet med gemensam lunch tillsammans.
Det är ni medlemmar från alla tre Balance Golf Centers; Sankt Jörgen Park, Chalmers GK och Lysegårdens GK som får inbjudan till träningseventet. Vi delar upp oss i mindre grupper och är måna om att hålla avstånd och följa de riktlinjer och rekommendationer som finns i pandemi-tider.

Golfutvecklare denna dag:
Martin Lysholm, Magnus Kuhlman Chalmers GK, Markus Forsbohl Lysegårdens GK, Oscar Flatau, Sofia Edman & Erik Blomqvist Sankt Jörgen Park och Balance Golf. Tillsammans kommer detta tränarteam dela med sig av sin värdefulla kunskap till dig.

Lysegården har endast 10 exklusiva platser till denna förmiddag, så först till kvarn gäller! Så ta chansen och var med på Chalmers Golfklubb.

Pris: 249:- inklusive träning, bollar och lunch.
Betalning sker på plats på Chalmers Golfklubb i klubbhuset innan eventet start alt innan lunchen.

Anmälan Lysegårdens medlemmar: Först till kvarn som gäller och sedan reservlista.
Markus.forsbohl@pgasweden.com

Vill du spela efteråt? Balance Golf Greenfee för endast 320kr. Boka tid via telefon till Chalmers Golfklubb och uppge ”Balance Golf”.

Varmt välkommen till en inspirerande träningsförmiddag på Chalmers Golfklubb.

Balance Golf med Chalmers Golfklubb, Lysegårdens Golfklubb och Sankt Jörgen Park.