Här är alla vinnare i Lysegårdens GK KM 2023!

Fredrik Söderström vann på lördagen Lysegårdens GK KM 2023 Herrar Elit, före tvåan Mattias Edmundssson. På tredjeplatsen kom Joakim Axhorn, Chalmers Golfklubb.

Tuva Clavsted vann Damer Elit.

H22 vanns av Andreas Klähm, följt av Joakim Axhorn, Chalmers golfklubb på andreplats. Trea blev Tobias Myrander.

H40 klass vanns av Fredrik Söderström, på 71 slag. Han avslutade sex slag före tvåan Mathias Edmundsson. Trea blev Sami Idris.

H50 klass vanns av Joakim Morin på 76 slag. Han var till slut fem slag före andraplacerade Joakim Berlin. Tredjeplatsen togs av Jan Holmström.

H60 klass vanns av Lennart Lind, på 83 slag. Han hamnade fyra slag före tvåan Anders Robertzon. På tredjeplatsen kom Michael Lang.

H70 klass vanns av Lars Mirenius, på 76 slag. Andraplatsen togs av Thomas Erlingson. Trea kom Reine Eriksson.

H75 klass vanns av Jörgen Hermansson på 81 slag. Han avslutade två slag före tvåan Karl-Axel Bergh. Tredjeplatsen togs av Anders Alterby

JUNIOR KLASS vanns av Rasmus Tveit på 77 slag. Han hamnade tre slag före andraplacerade Jonathan Börjesson. Trea kom Alexander Söderström.

ÖPPEN KLASS vanns av Joakim Morin på 63 slag. Han var till slut tre slag före andraplacerade Staffan Hansson. På tredjeplatsen kom Sami Idris.

9 HÅLS 50-ÅRS JUBILEUM vanns av Roger Olsson på 36 slag. Han avslutade ett slag före tvåan Jan-Erik Lindström. Trea blev Rune Bred.

D70 klass vanns av Ann-Christine Erlingson