Bästkortet

Bästkortet 2023

Bästkortet är ett samarbete mellan Lysegårdens GK, Lyckorna GK, Stenungsunds GK ,Gullbring Golf & Country Club och Tjörns GK.

Kortet kostar 2.200 kr och kan köpas av dig som är Diamant eller Guldmedlem (Ej kampanj). I kortet ingår 6 rundor på respektive bana. Gäller ej helger mellan kl. 8-12.

Juniorer med max hcp 36,0 i Bästkortklubbarna har två fria spel per klubb men måste alltid ta kontakt med klubben innan och få ett godkännande. Juniorer behöver inte köpa kortet.

Vid tävling utgår tävlingsavgift

För köp eller ytterligare information. Kontakta kansliet.

Övriga samarbetsklubbar:

Gullbringa GCC

100:- rabatt (18-hålsbanan) Gäller för fullvärdiga medlemmar alla tider men endast vardagar

Abbekås GK

100:- rabatt alla dagar i veckan för premiummedlemmar. Fri tävlingsgreenfee under Abbekåsveckan V29. Juniorer spelar gratis alla dagar i veckan.