Välkommen till vackra Lysegården

Bokning sker via appen Sweetspot. Den laddar du ned till din mobiltelefon på sweetspot.io . Det går även att boka på Sweetspot via webben på denna länken. Vid högt bokningstryck flyttar vi tvåbollar samt ensamspelare 10 minuter framåt eller bakåt. OBS! Greenfee betalas i samband vid bokning i appen. Skall ni nyttja gäst till medlemsrabatt måste medlemmen boka tiden och betala greenfeen. Har du en greenfeebiljett ring oss vid bokning på 0303-223426. Kansliets öppettider under högsäsong är 8-18 måndag till torsdag och 8-16 på fredagar. Under helger och röda dagar är öppettiderna varierande på grund av bokningsläge. Under lågsäsong (mitten oktober till slutet mars) har kansliet varierande öppettider så om ni vill nå oss var vänlig att kontakta oss på telefon eller mail. När receptionen är obemannad sker bokning och betalning via SWEETSPOT-appen. Bokningsinformation för medlemmar Prime Time är helgdagar mellan 9.00-12.00 OBS! Vid uteblivande från en gruppbokning tas full greenfee ut. Välkomna till vackra Lysegården!