Välkommen till säsongen 2024 – Veteraner

Lysegårdens Veteraner hälsar alla golfare 55 år och äldre, ny som gammal, välkomna till en ny säsong. Under året genomför vi träffar, tävlingar och veteranresan går i år till Skyrups Golfklubb utanför Hässleholm i Skåne.

Veterantouren startar den 7 Maj och precis som förra året tävlar vi i tre klasser, 18-hål A-och B-klass samt 9-hålsklassen. Se länken under för information om Veterantouren.

Vår första aktivitet för säsongen blir vår Veteranresa till Skyrups Golfklubb den 2-3 Maj
OBS! Anmälan senast 15/3 kl 18 till Dag Windt.
Länk finns på  hemsidan.

Vi kommer också som tidigare att ha matchspels-cuper både på 18-hål och 9-hål. Dock behöver vi spela klart 2023 års matchspel, som blev försenat, mycket på grund av vädret.

Vi har också Herrlag som spelar seriespel, H50, H60, H70 och H75, samt i GGF:s HCP seriespel med H60 och Damlag D60 och D50+ HCP.

Läs mer om allt detta på vår nya fina hemsida,

Glada Golfhälsningar
Lysegårdens Veterankommitté