Välkommen till en ny säsong

Välkomna till en ny säsong med Lysegårdens damer

Under 2024 tar vi damgolfen på Lysegården till nya höjder och hälsar dig välkommen, ny som gammal.

Under året genomför vi träffar, tävlingar och en damresa till Öijared

Vi börjar med en Damträff den 22/4, kl 18 i Lysegårdens Klubbhus

Mångolfen startar den 29 april och precis som förra året kan man vara med utan att tävla. Se länken under för information om Mångolfen.

Finess Kungälv spelas söndagen den 5 maj. Vi spelar fyrboll bästboll. Tävlingen är öppen för alla damer oavsett hemmaklubb.

Damslaget Lysegården spelas torsdagen den 16/5 med shotgunstart kl 15.30 på Lysegården. Damer från Gullbringa, Lycke, Kungälv-Kode och Lysegården spelar singelspel, men tävlar samtidigt för sin klubb.

Vår Damresa är 18 – 19 maj. I år åker vi till Öijared. Pris 2 695 kr/person i dubbelrum. Transport i egna bilar tillkommer. Anmälan senast 25/3 kl 18 i Min Golf.

Kort o Kul återupptar vi i år. Ett antal onsdagar kl 18.00 kommer vi att spela sällskapsspel. Håll utkik i Min Golf.

Vi har två damlag som spelar seriespel, D50+ som spelar med handikapp och D60 som spelar utan.

Läs mer om allt detta på vår nya fina hemsida, https://lysegardensgk.se/damer/

Glada Golfhälsningar
Lysegårdens Damkommitté