Hej Golfare !

Nu närmar vi oss golfsäsongen med stormsteg.
Vi i tävlingskommittén håller på att färdigställa planeringen för 2024 års klubbtävlingar.

Det kommer att vara väldigt lika som 2023, med bl a Majslaget, Nationaldagsgolfen, Lysegårdsveckan m fl, även igår. I och med detta behöver vi vara flera tävlingsledare.

Göteborgs Golfförbund anordnar vid två tillfällen, 24 februari och 2 mars, utbildning som riktar sig till tävlingsfunktionärer. Vi har möjlighet att låta 5 personer från Lysegården vara med på något av dessa tillfällen.

Är du redan tävlingsledare, gör uppgifter som tävlingsledare i din kommitté och vill uppdatera dig eller om du inte provat på den rollen, men vill engagera dig och komma med i ett kul gäng, hör av dig till sten@wellnessforlife.nu.