Nytt år och nya möjligheter.
Planeringen för golfsäsongen på Lysegården GK tillsammans med de olika kommittéerna pågår för fullt. Men vi saknar dock en herrkommitté!

Herrkommitténs huvudsakliga uppgift är att främja herrarnas intresse för social golf-samvaro, motion- och tävlingsspel. Det innebär bl a uppstartsmöte för att informera våra manliga medlemmar om framförallt onsdagsgolfen, om hur upplägget är, hur man anmäler sig etc.
Detta kan vara en bra möjlighet att nå ut till fler medlemmar och öka deltagandet i onsdagsgolfen.
Dessutom är det viktigt att man som ny i klubben får information och möjlighet att komma med.
Kommittén är också ansvarig för onsdagsgolfen och dess genomförande.

Det behövs minst 3 män i kommittén, gärna fler. Delat ansvar innebär mindre betungande för varje enskild person. Fjolårsvinnaren kan självklart vara en av de tre, men inte nödvändigtvis.

Om du har några frågor, funderingar eller vill anmäla ditt intresse, är du välkommen att kontakta
Tord Carlsson, tel. 0303 778114, tord@lysegardensgk.se
Eva Johnning, tel 073 0599015, eva.johnning@gmail.com

Tiden går fort och innan vi vet ordet av, så är det april och förhoppningsvis är tävlingssäsongen igång.
Så vi behöver starta upp herrkommittén senast i mars.
Svar önskas därför senast 29 februari. Ser fram emot en spännande säsong.

Vänliga hälsningar
Eva