Följ med på medlemsresa till Oliva Nova, Spanien

– Boka senast 10 juli! –

Ladda ner flyer med information i A4 format.

Följ med Lysegårdens golfklubb på spel- och träningsresa i höst till Spaniens Medelhavskust med spel och boende på den högklassiga anläggningen Oliva Nova Beach & Golf Resort. Här ligger hotell, SPA och golfbana i en fantastiskt naturskön miljö, nära de pittoreska kuststäderna Denia och Gandia. Den 15-22 oktober reser vi till denna mycket fina golfanläggning i de solsäkra delarna av Spanien.
Golfbanan, som är designad av golflegendaren Seve Ballesteros, ligger vackert utlagd längs havet med fairways som kantas av ståtliga palmer. De 18 hålen blir en rolig utmaning för de flesta kategorier av golfspelare med en hel del intressanta doglegs ☺. Förutom 18-hålsbanan erbjuder golfanläggningen också stor drivingrange, korthålsbana och fina putt, bunker och chipp områden.

På resan är klubbchef Tord Carlsson med som reseledare och målsättningen med resan är att få en skön avslutning på golfsäsongen.
På anläggningen finns också en SPA-anläggning som erbjuder olika behandlingar, samt en uppvärmd inomhuspool. Här finns även ett gym och flera tennis- och padelbanor.
På den golflediga dagen finns det möjlighet att boka till ett vingårdsbesök på en trevlig
vingård.

Följ med på klubbens höstresa med spel, träning, sol och många skratt!

Flyg
Direktflyg, t/r med Norwegian från Göteborg till Alicante,
inkl transport av golfbag och flygskatter.
Utresa 15 oktober Landvetter – Alicante 13:25 – 16:50
Hemresa 22 oktober Alicante – Landvetter 17:35 – 21:00
Boende
7 nätter på Oliva Nova Beach & Golf Resort ☆☆☆☆
i standard dubbelrum, inklusive frukost.
Ett besök på anläggningens spa.
Golf
5 rundor på Oliva Nova Golf Course
Golfvagn samtliga rundor
Transporter
Golfbagtransport samt transfer mellan flygplats och hotell
(ca 80 min).
Kulinariska upplevelser
4 middagar ingår
19 500 kr/person. Enkelrumstillägg 3.935 kr.
Bokning och information *Boka senast 5 juli!*
Boka Oliva Nova med Lysegårdens GK
Tord Carlsson tord@lysegardensgk.se 0303-778114
Jerker Axelsson, Golfvistelse jerker@golfvistelse.se 072-727 1958.