Vårstädning 16 och 17 April

Söndag 16 april och Måndag 17 april genomför vi våra traditionella vårstädningsdagar.
Vi rensar fixar o donar för att göra banan och anläggningen fin inför säsongens alla rundor. Vi satsar på att samlas för att börja arbetet vid 09:00 och avslutar dagen kl 14:00.
Lunch serveras 11:30 för alla anmälda. Anmälan sker via Min Golf på länkarna nedan så att vi har koll på hur många som kommer och hur många som ska ha lunch.

Vi vill också passa på att söka efter fler frivilliga som vill göra ideella insatser, inte enbart under denna dag utan under en längre tidsperiod.
Vi söker efter dig som kan tänka sig att fixa o hålla efter runt klubbhuset. Det kan handla om allt från vattna blommor till att trimma runt klubbhuset.

Vi vill också gärna ha hjälp med att trimma runt elstängsel runt banan. Detta skulle underlätta för våra banarbetare då det tar mycket tid. Här kan man också styra själv när det passar att komma upp o jobba.

Anmäl er på länkarna nedan.
Anmälan vårstädning söndagen 16 april
Anmälan vårstädning måndag 17 april