Trivselresa till Cypern

Trivselresa med Lysegårdens GK till Cypern 2-9/5 2020

Obs! Olka behöver ha anmälan till resan innan sista februari! Så är ni intresserade är det bra om ni anmäler er snabbt. tel 031-805570 eller info@olkaresor.com

Lysegårdens GK, i samarbete med OLKA Golfresor, anordnar en resa till Korineum Golf & Beach Resort för er som vill spela golf & njuta av livets goda. (Se info på bild nedan)

Vi kommer ordna en klubbresa till varma Cypern med utresa 2:a maj. Ett perfekt sätt att få lite skön tidig värme och komma igång med golfen. Det kommer inte vara några organiserade träningar under denna vecka, utan 5 dagars spel på banan. Sedan blir det mer avkoppling vid pool för dem som vill, shopping etc. Denna resa kommer handla om glädje och resan kommer bjuda på många skratt och minnen. Så boka upp er på denna resan och ta del av den härliga gemenskap som vår klubb erbjuder.
Har ni frågor går det att kontakta Mathias från Lysegården på: mathias.edmundsson@hotmail.com eller 0761-645384.
Eller direkt till Olka Golfresor: info@olkaresor.com eller 031-805570