Nu närmar sig säsongen!!
Jag hoppas vi alla känner att golfsäsongen närmar sig för varje dag. Vid mina besök på klubben har det allt varit mycket aktivitet på range och på banan, så nog är vi många som är sugna på golf.
Så jag hoppas vi blir många som ställer upp på årets städdag som genomförs söndagen 10/4. Gå in och anmäl er på min golf så vi kan göra en god planering för dagen. Hjälp av detta slag är alltid av vikt och det tillsammans hjälps vi åt fixa ordning för säsongen. Vi kommer att bjuda på lunch till de anmälda.

Vi genomförde vårt vårmöte för några veckor sedan. Ett välbesökt möte, vilket alltid är skoj. De som var på mötet fick även ett första smakprov från våra nya krögare. Under kvällen så valdes styrelsen för klubben under säsong 2022 samt att vi tackade av Fredrik Rubensson för alla sina år på klubben. Vill åter passa på att tacka de som valde att lämnade styrelsen, samt välkomna de nya som blev invalda. För de som vill läsa protokollet för vårmötet finns länk här.

Vi har verkligen påbörjat en omstart för säsongen 2022. Det är mycket som händer på klubben just nu. Kom upp, var delaktig och hjälp till att sprida en positiv känsla.

Kommer mer info kring klubbens verksamhet, tränarnas verksamhet etc nu under perioden fram till säsongen. Så håll er uppdaterade på vår hemsida och sociala medier.

Jag ser i alla fall fram emot en härlig säsong på Lysegården GK och hoppas ni gör detsamma.

Med vänlig hälsning,
Styrelsen genom