Lysegården har sorg

Torsdagen den 16 juli nåddes vi tyvärr av beskedet att vår vän, kollega och ideellt arbetande, Roger Lundberg, har avlidit efter en viss tids sjukdom.

Roger kom till vår klubb för nästan exakt 10 år sedan. Det dröjde inte länge förrän han engagerade sig i veteranernas tävlingsverksamhet. Rogers engagemang var enormt och så småningom blev han även ansvarig för hela tävlingsverksamheten på golfklubben. Intresset för regler var stort och de senaste åren har han även varit förenings- och distriktsdomare.

Under många år har Roger vistats på golfklubben oerhört många timmar och även varit anställd i receptionen under perioder.

Vi har mist en vän, kollega och härlig människa som brann för golfen i allmänhet och Lysegårdens Golfklubb i synnerhet. Vi minns honom som en glad och positiv man med en härlig humor.

Våra tankar går till hans familj.

Tack för allt.

Fredrik Rubensson