God Jul & Gott nytt år! Lite information och Innesvingens julrea

Vi önskar er alla en God Jul och ett Gott nytt år.

Kansliet har julstängt

Vi öppnar åter den 7 Januari, men kommer att läsa och svara på mail sporadiskt under tiden. Fakturorna för 2020 års medlemskap kommer att skickas ut i början på januari.
Klubbhuset är stängt från 13 december till den 7 januari, Vagnboden kommer att stängas (låsas) på tisdagen den 17/12.
Rangen är öppen med självplock och 9-hålsbanan har vinterflaggor.
OBS! Omklädningsrum är öppna med toaletter.

Boka starttid nu!

Var med och tävla om Bästkort 2020

Lysegårdens GK har under 2019 testat Sweetspot som bokningssystem för 9-hålsbanan. Vi har sett fördelarna och kommer därför sköta all bokning på vår anläggning (18-hål och 9-hål) via Sweetspot.
För dig som medlem innebär det att ni i fortsättningen behöver ladda ner Sweetspots app via Appstore (iPhone) eller Google Play (Android). Skapa konto med korrekt golf-id och sedan är det enkelt att boka starttid.
OBS! Det kommer inte gå att boka starttid via Min Golf i fortsättningen.

Jultävling
Alla som laddar ned appen och bokar en starttid på vår temporära Julbana mellan 23/12-31/12 är med i utlottning av minst ett Bästkort 2020 (värde 1700kr/st). Går bra att boka redan nu.

OBS! Banan är stängd för spel och detta är bara en åtgärd för att få våra medlemmar att ladda ned appen och provboka i systemet.
För att delta i utlottningen av ett Bästkort krävs ett aktivt medlemskap på Lysegårdens GK för 2020.

Fakturorna

Vi kommer skicka ut årsfakturorna den 7 januari. Vi är väldigt tacksamma om ni vill betala dessa omedelbart. Vi har ansträngd likviditet i och med markköpet.
Tack på förhand!
Har du haft autogiro så löper det på som vanligt med justerade avgifter. Nytt för 2020 är att Lysegårdens Golf AB kommer att dra pengarna.
Har du flyttat eller skall du flytta inom kort så är det viktigt att du uppdaterar din adress. Detta gör du genom att gå in på min golf och uppdatera dina uppgifter.

Svensk Golf 2020

Snart kommer du inte längre att få hem Svensk Golf automatiskt i brevlådan via Svenska Golfförbundet.
Men lugn. Du kan även i fortsättningen enkelt ta del av Golfskolan, utrustningstester, banbesök och alla andra populära inslag i norra Europas mest lästa golftidning.
Vi på din hemmaklubb har nämligen förhandlat fram det absolut bästa erbjudandet för dig som medlem:
Du får 6 nummer för endast 239 kronor!
För varje såld prenumeration går dessutom  40 kronor till vår golfklubb för satsningar som vi vill prioritera.

Passa på att boka redan idag! https://www.dintidning.se/SG3566

Sponsorhuset

Nu är det inte långt kvar till julafton och du är kanske själv igång med att komma på den perfekta julklappen till dina nära och kära. Nu har Sponsorhuset samlat massor med bra julklappstips för både stora och små, som vanligt får både du och Lysegårdens Golfklubb pengar tillbaka på alla dina köp! Du hittar mängder av både mjuka och hårda klappar här: https://www.sponsorhuset.se/lysegardensgk/rea-kampanjer

Är du inte gratis medlem hos Sponsorhuset ännu?
Gå igenom deras Bonusstege och på bara 5 minuter så vet du hur deras koncept fungerar. När Bonusstegen är slutförd så stött ar du Lysegårdens Golfklubb med upp till 50 kr och du själv får en biobiljett som är värd 160 kr. Kom igång här: https://www.sponsorhuset.se/lysegardensgk/intro

Innesvingen

Besök gärna innesvingen nu under jul och köp lite presenter till er själva eller vänner. Det går även bra att boka upp sig på Innesvingens golfsimulatorer för att håla igång golfspelet nu över vintern för de som inte känner för att spela utomhus.

Hisingens Golf Center

Eller varför inte passa på och stå ute och träna på HGC fina range?