Funktionär Nordea Masters 2018

Lysegårdens GK har tillsammans med Lycke GK blivit utsedda till att ställa upp som hålvärdar för ett hål under årets upplaga av Nordea MastersHills. Vi vill gärna kolla av hur intresset bland våra medlemmar på klubben är för denna aktivitet. Nordea Masters spelas 16-19 augusti.

Klubben kommer behöva ungefär 9 olika funktionärer som ställer upp att hjälpa till dessa dagar.

Planering för upplägg:
Tillsammans med Lycke kommer det göras en planering hur vi fördelar våra dagar då vi hjälper till.

Detta är ett exempel på upplägg
Torsdag: Förmiddag 9 personer
Fredag: Eftermiddag 9 personer
Lördag eller söndag: hela lördagen eller hela söndagen

Väljer man att anmäla sitt intresse så är det bra att man ställer upp alla de dagar som vi beräknas hjälpa till.

Skulle ni vara intresserade av att ställa upp som funktionärer så ber jag er skicka ett mail till mathias.edmundsson@hotmail.com