Exklusiva träningsplatser

Ta chansen! På torsdag 14/5 välkomnar Balance Golf en liten grupp till den första av tre härliga träningsevent med unikt fokus och träningstips varje gång. Extra roligt är att varje tillfälle låter dig uppleva en ny golfklubb då vi cirkulerar bland flera Balance Golf centers i Göteborg.

FÖRSTA TILLFÄLLET:
Torsdag 14/5 på Sankt Jörgen Park kl 10-12.
Tema: Hur genererar du kraft och hur ska du bli en bättre puttare?

En förmiddag fylld med inspiration, träning och nätverkande. Vi avslutar passet med gemensam lunch i golfrestaurang Greenhouse.

En mindre grupp medlemmar från Göteborgs tre Balance Golf Center; Sankt Jörgen Park, Lysegårdens GK och Chalmers GK är exklusivt inbjudna. Vi är max. 30 personer vid varje träningstillfälle (exkl. tränare). Vi delar upp oss i tre mindre grupper och är måna om att hålla avstånd och följa de riktlinjer och rekommendationer som finns i pandemi-tider. Superstars Sofia Edman, Erik Blomqvist och Markus Forsbohl från Balance Golf tillsammans med tränarkollegor från respektive center finns på plats vid varje tillfälle för att vägleda, inspirera och dela med sig av värdefull kunskap.

Lysegårdens GK har endast 10 exklusiva platser till denna förmiddag, så först till kvarn gäller!

Pris: 249:- inklusive bollar, lunch, träning och tips.
Först till kvarn! Anmälan öppen t.o.m tisdag 12/5.
Anmälan är bindande. Betalning sker på plats 14/5 före kl 10.
Anmälan till: markus.forsbohl@pgasweden.com

Vill du spela efteråt? Balance Golf Greenfee för endast 320kr.
Boka tid och uppge ”happening Balance Golf Göteborg”.