Exklusiv träning på Lysegården

Varmt välkommen torsdag 28/5 till natursköna Lysegårdens Golfklubb för det andra av tre träningsevent med alla våra Balance Golf Centers i Göteborg.

ANDRA TILLFÄLLET:
När: Torsdagen 28/5
Tid: kl 10-12
Var: Lysegårdens Golfklubb och vi samlas vid Driving rangen utanför studion

” Hur blir du bättre från Tee och hur lyckas du med korta höga inspel?

Tränare: Martin Lysholm Chalmers GK, Markus Forsbohl, Kenneth Nilsson Lysegårdens GK, Oscar Flatau, Sofia Edman & Erik Blomqvist Sankt Jörgen Park och Balance Golf. Tillsammans kommer detta tränarteam dela med sig av sin värdefulla kunskap till dig

En förmiddag fylld med inspiration, träning och nätverkande. Vi avslutar passet med gemensam lunch tillsammans.

Det är ni medlemmar från alla tre Balance Golf Centers; Sankt Jörgen Park, Chalmers GK och Lysegårdens GK som får inbjudan till träningseventet.  Vi delar upp oss i mindre grupper och är måna om att hålla avstånd och följa de riktlinjer och rekommendationer som finns i pandemi-tider.

Lysegårdens Golfklubb har endast 10 exklusiva platser till denna förmiddag, så först till kvarn gäller! Så ta chansen och var med på Lysegårdens Golfklubb.

Pris: 249:- inklusive träning, bollar och lunch.
Först till kvarn! Anmälan öppen t.o.m tisdag 26/5
Betalning sker på plats på Lysegården Golfklubb i klubbhuset innan eller efter lunch.
(Vi samlas vid Driving rangen utanför studion) en bit ifrån klubbhuset.

Anmälan Lysegårdens Golfklubbs medlemmar: Först till kvarn som gäller och sedan reservlista.
markus.forsbohl@pgasweden.com

Vill du spela efteråt? Balance Golf Greenfee för endast 320kr. Boka tid på Lysegårdens Golfklubb och uppge ”happening Balance Golf Göteborg”

Varmt välkommen till en inspirerande träningsförmiddag!

Balance Golf med Sankt Jörgen Park, Chalmers GK och Lysegårdens Golfklubb.