Drivingrangen och bollautomaten är nu öppen för säsongen. 9-hålsbanan är öppen med vinterflaggor tisdag och onsdag. För att på Torsdag kl 12:00 öppna med ordinarie greener.
På Torsdag från kl 11:00 kommer greenerna på övningsområdet att öppna, medans övningsgreenen vid klubbhuset är stängd tills vidare.

Bollar i medlemskapen:
Alla som har bollar i sina medlemskap har fått det påladdat på sitt golf-id (förutom de som saknar mail i git/min golf). För att se hur mycket och status på det loggar man in på Golfmore appen i mobilen med sitt golf-id och lösenord till min golf.

SOLO-korten:
Om du var inne i höstas efter vi fick nya betalsystemet och kopplade om kortet behöver du inte göra något. Har du inte gjort kan du använda mobilappen. Vill du fortsätta använda SOLO-kortet behöver du komma in till kansliet när det är öppet och koppla om det till nya systemet och ditt golf-id.
Har du redan ett SOLO-kort eller annat kort kopplat till GolfMore appen/systemet går det utmärkt att använda på Lysegården med.

Köpa bollpaket:
För att köpa bollpaket till rangen gör man det lättast i appen i mobilen där du ser de tillgängliga paketen samt kan köpa dem. Det går även att köpa bollpaket i kansliet om man vill det.

Kansliets öppettider:
Kansliet kommer vara öppet Fredag och Måndag under påskhelgen kl 10-13 men Lördag och Söndag stängt.
Kansliet kommer vara öppet vardagar 9-16 efter påskhelgen. Helgtider beror efter det på när vi öppnar 18-hålsbanan och lite väder.

Status 9-hålsbanan:
9-hålsbanan kommer att öppna på torsdag 6 april kl 12:00 med ordinarie greener, fram till torsdag är den öppen med vinterflaggor.
Under påskhelgen kommer första bokningsbara tid att vara kl 10:00.