Lysegårdens Golfklubb erbjuder en väldigt bra träningsanläggning i anslutning till våra golfbanor.

Vi har 40 utslagsplatser varav 9 under tak. Golfrangen mäter 225 meter med olika strategiskt placerade mål. Vi har som mål att göra drivingrangen till en mötesplats för bättre golf.
Där skall medlemmar och gäster trivas. För att öka trivseln så spelar vi ofta musik på rangen.

Bollar & Mattor
Bollarna på rangen är av märket Nassau. Även mattorna är av högsta kvalitet. Leverantören garanterar att mattorna på Lysegården alltid känns som nya.

Priser
Vi använder system ifrån GolfMore.
Med detta kommer Ni kunna betala med betalkort, swish eller med GolfMore app. Du kommer också att kunna fylla på ditt konto med nya bollpengar direkt i appen!

Vi erbjuder två korgstorlekar.
25 bollar – 35 kr
50 bollar – 60 kr

Säkerhet
Eftersom vår drivingrange har begränsningar både i längd och bredd så händer det ibland att förlupna bollar letar sig utanför våra nät.
Det kan hända.
Du är ansvarig för att bollarna stannar kvar på rangen och om vi bedömer att du medvetet slagit bollar över nätet äger vi rätten att endera tillrättavisa dig, stänga av dig och/eller bestraffa dig för kostnaden för skadan och/eller bollarna.