Lysegården Sommarläger / Teen Cup

Alla barn och ungdomar är varmt välkomna att deltaga på Lysegårdens sommarläger / Teen cup. Lägret är vecka 25 måndag till torsdag med övernattning mellan tisdag och onsdag. Övernattningen är avhängande att det finns föräldrar som kan ställa upp och sova med barnen.
Kostnad: 750kr

Måndag
Ankomst och registrering 09:00-10:00
Träning 10:00-15:00

Träning 09:00-15:00
Efter kl 15:00
För de som sover över till onsdag, spel 9 hål, följt av middag, kvällsaktiviteter.
Obs! Övernattning sker om det finns föräldrar som kan vara med på lägret efter 16:00 och även sova över.

Träning 09:00-15:00

Träning/spel alternativt Teen Cup klubbkval

08:30 första start för de som ska spela Teen Cup klubbkval
Alla som är 16 år eller yngre, med hcp 36 och lägre kan vara med. Tävlingen spelas över 18 hål.
Anmälan till Teen Cup klubbkval sker via GIT (Golf.se – min golf)

09:00 samling för de som inte spelar Teen Cup klubbkval. Först blir det träning och sedan tävling på 9 håls banan.
Här behöver vi hjälp av föräldrar att gå som markör.

Lägeravslutning ca 13:30  med prisutdelning för samtliga i restaurangen.

Läger avgift
Juniormedlem på Lysegården: 750 kr
Ej medlem : 1300

I avgiften igår lunch o mellanmål alla dagar samt middag o frukost för de som sover över tisdag till onsdag.

Sommarläger 2023 – Anmälan här

Packlista
Golfutrustning, kläder efter väder, badkläder o badlakan, vattenflaska, frukt
För de som sover över – Sovsäck, kudde, luftmadrass

Obs! Inget medhavt godis eller läsk.

Hjälp av föräldrar: För att vi ska kunna ha övernattning mellan tis-ons behöver vi hjälp från Dig som förälder, du kan antingen hjälpa till på lägret efter kl. 16 på tisdag eller/och sova över. På torsdag behöver vi hjälp av ett par föräldrar som kan gå markörer för de juniorer som är ute och spelar men inte är med i Teen Cup.

Välkomna!