Green Queens Golf

Nytt samarbete med Green Queens Golf

Green Queens Golf -Women´s Golf Society är sveriges största community för unga golfande kvinnor. De riktar sig till alla kvinnor mellan 22 till 55 år som är den kvinnliga målgrupp som det tyvärr saknas flest golfare i.

Eftersom vi vet hur viktigt det är att ha roligt på banan och att ha härliga vänner att spela med så har vi i år inlett ett samarbete med Green Queens Golf så att alla våra unga kvinnliga medlemmar ska få chansen att hitta likasinnade att spela och umgås med.

Så känner du någon, eller sjäv är en positiv och golfintreserad tjej mellan 22-55 år som är intresserad av att träffa fler golfintresserade tjejer, få bra erbjudanden och vill ingå i ett starkt nätverk med golfande kvinnor som lägger stor vikt på att ha roligt och stärka varandra?

-Då finns nu Green Queens Golf på vår anläggning!

Klicka på bilden ovan för att få mer information eller registrera dig kostnadsfritt för att inte missa några inbjudningar till deras tjejträffar och event. Ni kan också välja att bli medlem direkt för bara 399 kr för hela 2020.

Välkommen till oss på Green Queens Golf.

Vi startade 2015 och är den naturliga knytpunkten för unga kvinnor från hela Sverige som älskar golf likväl som att ha kul, lite lyx & flärd och att skratta mycket. Hos oss får du en unik gemenskap och erbjuds en rad olika sociala aktiviteter som rör golf. Vi anordnar också andra sociala aktiviteter utanför golfen, för vi vill att alla kvinnor som ansluter sig till oss ska erbjudas ett sammanhang som sträcker sig bortom golf. Våra medlemmar är allt från nybörjare till kvinnor som spelar på touren. Tillsammans skapar vi ett genuint nätverk där vi lyfter varandra.

Varmt välkommen till oss <3