Jubileumsdag Lördag 7:e maj

Lördagen den 7 maj firar Lysegårdens GK 50 år. Vi vill hälsa alla våra medlemmar välkomna till denna dag. Vi vill gärna visa upp vår tillgänglighetsanpassade anläggning och alla arbeten som är utförda under vintern och våren. Vi kommer också bjuda på ett flertal aktiviteter – allt från clinic, instruktion, poängpromenad, tävlingar, prova på och klubbutprovning.
Vi vill också passa på att ge våra medlemmar möjlighet att bjuda med sig bekanta eller släktingar för prova på-golf. Vi hjälper till med instruktion, lån av klubbor och fritt spel på 9-hålsbanan.
I klubbhuset så kommer det att finnas dokumentation kring klubbens 50 åriga historia. Vi kommer även sälja fotokalender och jubileumsboken.
Vi bjuder på kaffe, saft och bulle under dagen.
Club Evergreen grillar på rangen.

Vårat Facebook event för jubileumsdagen
Ni får gärna bjuda in era vänner som skulle kunna vara intresserade av att komma till eventet.

Välkomna!

Program jubileumsdagen
10.00 Invigning av tillgänglighetsanpassningen vid terrassen klubbhuset
10.30-12.00 Clinic och instruktion av våra tränare/elitspelare
11.00-15.00 Puttävling, chiptävling och poängpromenad med fina priser
11.00-15.00 Prova på-golf. Instruktion och spel på 9-hålsbanan med faddrar.
11.00-15.00 Innesvingen on Tour – boka tid för att prova ut klubbor