Utökat samarbete

Tillsammans med Bästkortsklubbarna: Tjörns GK, Stenungsunds GK och Lyckorna GK kan vi nu presentera ett utökat samarbete. Bästkortet (läs nedan) kommer även fortsättningsvis kunna köpas av alla premiummedlemmar.

Nytt för i år är att vi nu kan erbjuda alla våra medlemmar att spela till reducerad greenfee måndag-torsdag under vissa delar av säsongen.
Mellan 1/1-15/6 och 21/8-31/12 erbjuds spel på våra samarbetsklubbar för endast 250:-.

BÄSTKORTET
Bästkortet är ett samarbete mellan Lysegården, Tjörn, Stenungsund och Lyckorna. Priset är 1500:- för premiummedlemmar. Juniorer på dessa klubbarna spelar helt gratis på anläggningarna och behöver inte köpa Bästkortet.

Kortet ger dig som Lysegårdare tillgång till Tjörns 18 hål, Stenungsunds 18 hål och Lyckornas 18-hålsanläggning under ett helt år.
Kortet gäller alla dagar men max 10 gånger per klubb. Enda begränsningen är lördagar 9-12 då spel inte tillåts.
Bästkortet finns tillgängligt för alla premiummedlemmar. Vill du som vardagsmedlem eller 9-hålsmedlem köpa Bästkortet måste du uppgradera ditt medlemskap.

För anmälan eller ytterligare information. Kontakta kansliet.