Bli medlem på Lysegården

Vi uppmanar våra medlemmar att dela denna information med vänner och bekanta så att vi blir fler medlemmar på Lysegårdens Golfklubb.

Här nedan kan du läsa och se dom olika medlemsalternativen vi har här på Lysegårdens GK.

När du sedan beslutat dig för vilket medlemskap du vill ansöka om så gör du det till höger på sidan.
Fyll i formuläret och tryck på skicka så ansöker du om medlemskap.
Fälten markerade med * är obligatoriska.

Att bli medlem i Lysegårdens GK innebär att man har rättigheter och skyldigheter.
Vi uppmanar alla medlemmar, gamla som nya, att läsa klubbens stadgar.
Dessa hittar ni på hemsidan.
Vi påpekar också att om man som medlem vill begära utträde eller byta medlemskategori skall detta ske senast 31 oktober, sker inte detta åläggs medlemmen att betala nästa års avgifter.
OBS! Alla medlemskap gäller för innevarande kalenderår.
Nedanstående månadspriser gäller vid 12 månaders autogiro med start januari, över färre månader blir beloppet högre.

Ett rangekort kostar 100kr som behövs för att komma åt sina rangebollar som ingår i medlemskapet på drivingrangen.

Prova på 2017  4195:- (353:-/mån)

Du blir fullvärdig medlem under hela 2017 för endast 353:-/månad vid 12 månaders autogiro. Inga avgifter tillkommer. Beloppet inkluderar även autogiroavgiften.
Erbjudandet gäller vid övergång från en annan golfklubb eller om du är nybörjare.
Möjlighet att köpa bollkort till reducerat pris.
Under år 1 av kampanjmedlemskapet betalar man 353:-/mån vid 12 månaders autogiro alternativt över resterande antal månader men med ett högre månadsbelopp eller 4195:- direkt.
Vid köp av spelrätt får medlemmen möjlighet att behålla sitt låga pris ytterligare ett år.
Efter andra året övergår kampanjen i ett premiummedlemskap.

353 SEK/MÅNAD – 4195 SEK/SÄSONG

Kampanj 22-39år 3195:- (295:-/mån)

För alla mellan 22-39 år. Du blir fullvärdig medlem under hela 2017 för endast 295:-/månad vid 12 månaders autogiro med första dragning i januari, startar autogirot senare blir det med förhöjd månadsavgift alternativt att man betalar in manuellt för gångna dragningar.

Detta medlemskap är för personer födda 1978 eller senare.

295 SEK/MÅNAD – 3195 SEK/SÄSONG

Studerande 2195:- (199:-/mån)

För alla som kan uppvisa intyg på heltidsstudier. Du blir fullvärdig medlem under hela 2017 för endast 199:-/månad vid 12 månaders autogiro med första dragning i januari, startar autogirot senare blir det med förhöjd månadsavgift alternativt att man betalar in manuellt för gångna dragningar.

Obegränsad spelrätt på hela anläggningen. Fri tillgång till vår träningsanläggning samt pay&playbanan. Möjlighet att köpa bollkort till reducerat pris.

199 SEK/MÅNAD – 2195 SEK/SÄSONG

27-håls premiummedlem – Med spelrätt

Obegränsad spelrätt på hela anläggningen. Obegränsat bollkort.
Fri tillgång till vår träningsanläggning samt pay&playbanan.

6195 SEK

27-håls vardagsmedlem – Med spelrätt

Begränsad spelrätt till vardagar. Obegränsat bollkort.
Reducerad greenfee på helger/röda dagar 300:-. Fri tillgång till vår träningsanläggning samt pay&playbanan.

5195 SEK

Niohålsmedlem – Med spelrätt

Fri tillgång till 9-hålsbanan. 400 fria bollar på bollkort. Reducerad greenfee på 18-hålsbanan 300:-/18-hål. Dag 400:-. Fri tillgång till vår träningsanläggning samt pay&playbanan.

3795 SEK

Niohålsmedlem – Utan spelrätt

4295 SEK

Niohålsmedlem Midi

Tio spel på 9-hålsbanan. 200 fria bollar på bollkort. Reducerad greenfee på banorna 18-hålsbanan 400:-/18-hål. 250:-/9-hål. Fri tillgång till vår träningsanläggning samt pay&playbanan.

2795 SEK

Niohålsmedlem Mini

Fem spel på 9-hålsbanan. 200 fria bollar på bollkort. Reducerad greenfee på banorna 18-hålsbanan 400:-/18-hål. 250:-/9-hål. Fri tillgång till vår träningsanläggning samt pay&playbanan.

2195 SEK

Juniorer 13 – 21 år

Obegränsad spelrätt på hela anläggningen. Fritt spel på våra samarbetsklubbar i Göteborg och Bohuslän. Fria bollar. Fri tillgång till vår träningsanläggning samt pay&playbanan. Träningsavgift tillkommer.

1700 SEK

Juniorer 0 – 12 år

Obegränsad spelrätt på hela anläggningen. Fritt spel på våra samarbetsklubbar i Göteborg och Bohuslän. Fria bollar. Fri tillgång till vår träningsanläggning samt pay&playbanan. Träningsavgift tillkommer.

700 SEK

Passiv medlem 740 SEK
Maximal familjeavgift* 14500 SEK

*Familjeavgift gäller max 2 föräldrar och hemmaboende barn upp till 21år.